Sunday, December 27, 2009

BAHAGIAKAH AKU??


..SALAM SEJAHTERA KU UCAPKAN..

wah!
kelainan terserlah..
huhuhu~

sesampainye ak di rumah..
bermcm2 la perkara yg di bual kn..
one night,

AKAK AKU: dik, asal akak tgk ko mkin mengembang??
bahagia sgt kew??

AKU: nmpk bulat sgt ke sy kak??

AKAK AKU: mmg nmpk dik. tgk, bju yg ko pkai pn da nmpk makin sendat.

AKU: ye ke? adoi ai..
nk wt cm ne...
ati da bhagia..

persoalannye di cni,
bahagiakah ak??
ak bkn nye bahagia tp terseksa..
bru2 ni ak terlalu tension ngen exam.
ak kn x tdo mlm gara2 nk stdy..
oleh krana ketidaktiduran ak tu la menyebabln ak mkn je..
mulut ak x benti mengunyah..

cube korang bayangkn..
ak berjaya menaikan badan ak sebanyak:
6kg dlm mse 2 1/2 weeks..
oh my God!!
unbelieveable..
tp terpkse believe..
urmm..

then ptg ni..
ak disuruh oleh akak ak tok mengayuh basikal..
oh tidak! ihate it..
tp, dgn perbuatan tu,
ak berjaya tok membakar 300 calories arini.
pastu ad patut akak ak suh ak diet..
oh no no no..
ak paling tdk ske berdiet..
bkn cara aku..
biar la..
ak gemok ke kurus ke..
ada ak kesah??
huhuhuhu~

kebertambahan berat bdn bkn masalah ak skunk..
yg masalahnye,,
muke ak ditumbuhi 2 biji jejeruwat..
aduhhh
sakit dowh..
ak pling benci klo kuar jejruwat ni..
ia membuatkn ak xpat nk focus tyme stdy..
ble la dye nk ilang..
adehhhh~

p/s: ain, cm ne ko sosorng kt umah tu? ok x?

p/s/s: tlg la ak ilangkn jejeruwat ni.. menci tau..




1 comment:

Nurna said...

dayah...waaa~
sunyi dowh ko xde...
aku sesorang je...
sape nak masak kt aku...
uwaaaa~